Sluit je aan bij ons team

ARAG werd 85 jaar geleden opgericht door Heinrich Faßbender en is nog steeds een familiebedrijf.
Bij de oprichting was de visie van Dr. Faßbender dat alle burgers hun rechten moeten kunnen doen gelden,
ongeacht hun financiële situatie. Verantwoordelijkheid en solidariteit zijn nog steeds de waarden
die we bij ARAG willen blijven verdedigen.

Met meer dan 4.300 medewerkers is ARAG actief in 19 landen - waaronder de Verenigde Staten,
Canada en Australië. De ARAG-groep is een van de drie grootste rechtsbeschermingsverzekeraars
ter wereld. Bij ARAG België zijn we regelmatig op zoek naar nieuw talent.

 
 

Een internationaal bedrijf
expert in rechtsbescherming

ARAG is het grootste familiebedrijf van de verzekeringssector in Duitsland.
In de loop der jaren heeft het zich gepositioneerd als een veelzijdige en ervaren kwaliteitsverzekeraar.

ARAG is al meer dan 55 jaar actief in België en heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke speler op het gebied van rechtsbescherming, die het vertrouwen van zijn klanten en partners geniet.

 

Een ondernemende bedrijfscultuur

ARAG is een menswaardig bedrijf dat u een prettige werksfeer biedt. Wij vertrouwen op een ondernemende bedrijfscultuur waarin menselijke aspecten en de balans tussen werk en privéleven als belangrijk worden beschouwd.

 

Een dynamische werkomgeving

Onze teams zijn jong, dynamisch, flexibel en een drijvende kracht voor verandering. Door dagelijks met ons te werken profiteert u van een degelijke opleiding in de rechtsbijstandsverzekering.

 
 

Onze waarden

 

Onafhankelijkheid

 

Als familiebedrijf is onafhankelijk opereren
van cruciaal belang voor ons. Dit geeft
ons een grote ondernemingsvrijheid.

 

Internationaal

 

ARAG is actief in 19 landen en is
vertegenwoordigd in vele markten. Wij passen
onze verzekeringsproducten aan op basis van de
behoeften van onze klanten in elke markt.

Kwaliteit

 

Als veelzijdige verzekeraar vertrouwen
we op een sterk merkevenals op innovatieve
producten en diensten. Op deze manier
bevestigen we elke dag opnieuw ons vaste
streven naar kwaliteit.

 

Ervaring

 

We werken al 85 jaar succesvol op
het gebied van rechtsbijstandverzekeringen,
hetgeen we hebben ontwikkeld tot een
internationaal succesverhaal.

 

Kom bij ons werken !


Bekijk onze vacatures.

 

Car Claims Advisor


CAR CLAIMS ADVISOR

ARAG SE is een van de belangrijkste gespecialiseerde rechtsbijstandverzekeraars die reeds 80 jaar op internationaal niveau actief is. Vandaag telt ARAG niet minder dan 17 kantoren, verspreid over Europa, de Verenigde Staten en Canada.

ARAG ijvert ervoor om de Belgische burger op elk moment van zijn leven te beschermen. Dat doen we door hem te informeren over de juridische aspecten die hem kunnen raken en, indien nodig, door hem te begeleiden bij het oplossen van een geschil.

We zijn op zoek naar personen die samen met ons willen streven naar dit doel en bieden een prachtige kans aan om deel uit te maken van een internationaal familiebedrijf. De Belgische vestiging van ARAG, gelegen in het centrum van Brussel, is immers op zoek naar een nieuwe Car Claims Advisor, met een sterke focus op klantenservice.


Functie

Als nieuw lid van ons team zult u nauwe banden aanknopen met onze Franstalige makelaars. U behandelt vorderingen op verschillende gebieden: u analyseert de situatie en neemt de nodige maatregelen om snel tot een oplossing te komen. In deze context behartigt u in eerste plaats de belangen van onze verzekerden.

U bent dus een belangrijke speler bij het beheer van schadedossiers. U hebt veelvuldige contacten met makelaars, cliënten, deskundigen en advocaten enerzijds en met alle mogelijke tegenpartijen (andere verzekeringsmaatschappijen, deskundigen en advocaten van de derde partij, enz) anderzijds. Duidelijke en snelle communicatie zal derhalve van vitaal belang zijn voor een succesvolle behandeling van het dossier.


Profiel

• Bachelor in bedrijdsmanagement met specialisatie in financiën/verzekeringen en/of 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
• Uitstekende Franse talenkennis
• Overtuigende communicator die graag de telefoon gebruikt en een vlotte pen heeft
• Handelszin, wegens de talrijke contacten met cliënten (zowel polishouders als makelaars)
• Proactief, zin voor initiatief en niet bang voor nieuwe uitdagingen
• Goede kennis van MS-Office (Excel, Word) en MS-Outlook


Aanbod

• Een bedrijf op mensenmaat met een aangename werksfeer en een vooruitstrevende KMO
• Een jong en dynamisch team dat wendbaar is en gedreven door verandering
• Een degelijke opleiding in rechtsbijstandsverzekering
• Een aantrekkelijk salaris en arbeidsvoorwaarden met extralegale voordelen
• Een participatieve bedrijfscultuur waarin menselijke aspecten en het evenwicht tussen werk en privéleven als belangrijk worden erkend
• Een aangename werkomgeving, centraal gelegen in Brussel, dicht bij het openbaar vervoer, waar een fitnessruimte en andere faciliteiten beschikbaar zijn in het
gebouw

Legal Claims Advisor


JURIST - SCHADEBEHEER

ARAG SE is een van de belangrijkste gespecialiseerde rechtsbijstandverzekeraars die reeds 80 jaar op internationaal niveau actief is. Vandaag telt ARAG niet minder dan 17 kantoren, verspreid over Europa, de Verenigde Staten en Canada.

ARAG ijvert ervoor om de Belgische burger op elk moment van zijn leven te beschermen. Dat doen we door hem te informeren over de juridische aspecten die hem kunnen raken en, indien nodig, door hem te begeleiden bij het oplossen van een geschil.

We zijn op zoek naar personen die samen met ons willen streven naar dit doel en bieden een prachtige kans aan om deel uit te maken van een internationaal familiebedrijf. De Belgische vestiging van ARAG, gelegen in het centrum van Brussel, is immers op zoek naar een nieuwe Juriste - Schadebeheer met een sterke focus op klantenservice.


Functie

Een efficiënt en klantgericht beheer is de prioriteit van ARAG. Als jurist schadebeheer bent u verantwoordelijk voor de belangenbehartiging van onze polishouders. U maakt deel uit van ons Legal Claims team en staat ten dienste van Franstalige makelaars. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het opbouwen en ontwikkelen van een vertrouwensrelatie met deze makelaars.

ARAG biedt u alle middelen om uw doelstellingen te bereiken: een verzekeraar voor rechtsbescherming van wereldfaam, een goede reputatie en een gamma contracten met uitgebreide dekking die beantwoorden aan de concrete eisen van de markt. U bent verantwoordelijk voor een uitstekende dienstverlening aan onze partners en cliënten, die wordt gekenmerkt door een snelle en efficiënte afhandeling, zodat de dossiers tot ieders tevredenheid kunnen worden afgesloten.

Profiel

• Bachelor- of masterdiploma in de rechten. (een eerste) Ervaring in de verzekeringssector en/of in schadebehandeling is een toegevoegde waarde.
• Minimaal drie jaar ervaring aan de balie
• Overtuigende communicator die graag de telefoon gebruikt en een vlotte pen heeft
• Proactief, zin voor initiatief en niet bang voor nieuwe uitdagingen
• Goede kennis van MS-Office (Excel, Word) en MS-Outlook
• Kennis van het Nederlands is een pluspunt


Aanbod

• Een bedrijf op mensenmaat met een aangename werksfeer en een vooruitstrevende KMO
• Een jong en dynamisch team dat wendbaar is en gedreven door verandering
• Een degelijke opleiding in rechtsbijstandsverzekering
• Een aantrekkelijk salaris en arbeidsvoorwaarden met extralegale voordelen
• Een participatieve bedrijfscultuur waarin menselijke aspecten en het evenwicht tussen werk en privéleven als belangrijk worden erkend
• Een aangename werkomgeving, centraal gelegen in Brussel, dicht bij het openbaar vervoer, waar een fitnessruimte en andere faciliteiten beschikbaar zijn in het
gebouw

Product Manager


ARAG has the ambition to protect Belgian citizens at every key moment of their lives by enlightening them about essential legal aspects and, when required, guiding them during the resolution of a dispute. The Marketing & Business Development department is one of the key drivers to achieve this ambition

This position reports to the Marketing and communication Manager and does not imply to supervise other people. This position requires to steer / animate the “Operational Product Committee”.

The Product Manager is in charge of the development and promotion of the ARAG range of products and services. She or he will be responsible for 3 main pillars:

- Strategic intelligence
- Management of the ARAG product range and services
- Promotion of ARAG solutions on the Belgian market

Responsabilities

• Provide regular comparative analysis of Legal Protection products and services on the Belgian market and beyond;
• Monitor ARAG product range performance : identification of relevant KPIs, dashboard development, close follow-up;
• Contribute to define the target customer journey, allowing ARAG to respond to the expectations of our customers and brokers, every time they interact with us (Design Thinking, Customer Journey Management)
• Manage the ARAG product range : Take care of continuous optimisation of ARAG existing range of products and services, and to do this, you will in particular rely upon the expertise of the Operational Product Committee;
• Responsible for product innovation from A to Z
• You take charge of the conceptualisation / design of new ARAG products and services;
• Once validated, you ensure OTOBOS implementation of product developments;
• You design, validate and operationalize the "go-to-market plan", also coordinating the production of needed promotion media-set, in collaboration with the "Digital & Communication Marketer" and the " BusDev Advisor";
• You ensure the monitoring of the product/campaign performance.
• Ensure the promotion of ARAG solutions on the Belgian market
• You organize the "go-to-market plan" from A to Z;
• You are in charge of the design, implementation and monitoring of product-related marketing campaigns.
• Steer the Operational Product Committee, a multidisciplinary team in charge of the implementation of product developments (optimisation and innovation), co-run by the Product Developer, your partner responsible for coordinating the operational aspects of implementation.
• Maintain close and sustained relations with the Product Managers of other entities of the ARAG Group internationally.

Experience

• Bachelor / Master, preferably with a specialisation in Business Administration / Marketing / Product Management or equivalent
• You have experience of 3 to 5 years in the insurance sector, preferably in Product Management / Value Proposition Management / Marketing
• You have proven experience in product management, with knowledge of the Agile / Participatory method
• You are a Dutch or French native speaker, with good knowledge of the other national language as well as English
• Customer expectations are at the heart of your approaches
• You have an analytical mind and an affinity for figures
• You are communicative with a broad innate capacity for organisation
• You are results-oriented and pay particular attention to deadlines
• You know how to work both independently / autonomously and as part of a team
• You are structured // visionary // enthusiastic // committed // customer focused (internal and external) // autonomous // pragmatic // precise, paying particular attention to quality // results-oriented // team player // change management // communication // collaborative
• You really want to have an impact & make a difference

Account Manager - Regio Lier & Antwerpen

ARAG SE is één van de belangrijkste gespecialiseerde rechtsbijstandsverzekeraars, is ruim 80 jaar actief op internationaal niveau en beschikt over niet minder dat 17 zetels in Europa, de Verenigde Staten en Canada.


Om onze marktpositie in België te verstevigen zoeken wij een getalenteerde Account Manager.

Uw Uitdaging

− Als Account Manager sta je in voor het commerciële beheer van de sector Lier & Antwerpen. Je opdracht bestaat erin om het makelaarsnet van de sector verder te ontwikkelen en uit te bouwen.
− Je bent in staat om je commerciële doelstellingen te realiseren.
− Je koppelt een stevige technische kennis aan je commercieel doorzicht om het vertrouwen van de makelaars in de sector te winnen.
− Als expert in rechtsbijstand ben je een bondgenoot voor jouw business partners en hun medewerkers. Je helpt hen de ARAG oplossingen voor te stellen aan hun klanten.

Uw Troeven

− Je bezit een grote commerciële feeling gecombineerd met een oplossingsgerichte geest.
− Je bent pro-actief en hebt zin voor initiatief.
− Commerciële ervaring en affiniteit met de verzekeringssector zijn belangrijke troeven.
− Je legt gemakkelijk contacten en communiceert vlot op alle niveau's.
− Je kan je activiteiten zelfstandig organiseren en bent stressbestendig.
− Je gaat vlot om met moderne communicatiemiddelen.
− Je bent woonachtig in de sector.

Ons Aanbod

− Ruime verantwoordelijkheden in een zeer gevarieerde job
− Een aangename werksfeer in een dynamisch team
− Een doorgedreven opleiding in rechtsbijstandsverzekering
− Een aantrekkelijk salarispakket (vast + variabel) met extra-legale voordelen
− Een firmawagen

Digital Channel manager

Digital is je tweede thuis. Als Digital Channel manager waak je over de korte- en langetermijnevolutie van al onze Digitale kanalen. Je bent bezig met het opvolgen van trends in UI en UX, je hebt een genoeg technische affiniteit om te weten wat kan en niet kan en je droomt er van om samen met je collega’s uit het marketing team top customer journeys uit te tekenen voor zowel onze B2C als B2B klanten. Je zorgt voor een naadloze ondersteuning van onze commerciële campagnes door de nodige aanpassingen te doen van de website en onze online advertenties. Je komt proactief met ideeën om van onze campagnes nog een groter succes te maken. Je werkt in een familiebedrijf met een wereldwijde activiteit. Dat zorgt ervoor dat je nauwe contacten hebt of zelf uitbouwt met collega’s uit Nederland, Duitsland, Spanje,… om ‘best practices’ te ontdekken. Je bent eindverantwoordelijk over de ‘how’ van onze digitale kanalen, om de juiste content te kunnen gebruiken werk je hiervoor samen met je collega’s uit de marketingploeg: de campaign manager, de product manager en de communicatiemanager. Je rapporteert aan de Marketing & Communicatiemanager.

Uw Uitdaging

Als Digital Channel Manager hebt je de volgende taken in je takenpakket:
• Elke dag van onze website een betere website te maken voor onze B2B en B2C klanten (roadmap)
• Bouwen aan efficiënte en klantvriendelijke customer journeys
• Je volgt de trends op rond digital marketing
• Inhoud, doel, planning en budget beheren van onze online campagnes (SEA, Sociale Media) samen met onze externe partner.
• Je werkt nauw samen met het digitale departement in Duitsland voor de website, onze analytics en adwords.
• Het budget van de online campagnes monitoren (Google Analytics) en rapporteren aan de Marketing Manager.
• Je bouwt en denkt proactief mee over onze commerciële campagnes

Uw Troeven

• Je beheerst perfect Nederlands of Frans
• Je kan je vlot uitdrukken in de andere landstaal en je voelt je comfortabel in het Engels.
• Je volgt de best practices rond customer journeys op.
• Je kan aan een langetermijnplan bouwen met duidelijke milestones en je ziet hoe alle puzzelstukjes tot het gewenste resultaat kunnen leiden.
• Je hebt al een degelijke ervaring met advertentiecampagnes en je voelt je zelfzeker genoeg om met externe partners hieraan verder te werken.
• Social Media marketing is iets waar je al je eerste stappen in hebt gezet.
• Je kan met Google Analytics werken en rapporten ontwikkelen.
• Enkele jaren (2-5) relevante professionele ervaring is een must
• Agile klinkt je bekend in je oren en je kent al de basis van project management
• Ervaring met B2B campagnes is een troef
• Je kan perfect in een team werken.

Car claims Advisor

ARAG SE is één van de belangrijkste gespecialiseerde rechtsbijstandsverzekeraars, is ruim 80 jaar actief op internationaal niveau en beschikt over niet minder dat 19 zetels in Europa, de Verenigde Staten en Canada.

ARAG heeft de ambitie om de Belgische burger op elk moment van zijn leven te beschermen door hem te informeren over de juridische aspecten die van invloed kunnen zijn op hem en indien nodig door hem te begeleiden bij het oplossen van een geschil. We zijn op zoek naar mensen die ons kunnen helpen in het realiseren hiervan en dit is voor u een uitgelezen kans om deel uit te maken van een internationaal familiebedrijf.

De Belgische Branch, gelegen in Brussel centrum, is op zoek naar een “Car Claims advisor” met een focus op klantenservice.

Functieomschrijving
Als nieuwe collega zal je nauwe contacten onderhouden met onze Nederlandstalige makelaars. Je krijgt te maken met schadegevallen in zeer diverse domeinen: je analyseert de situatie en je onderneemt de nodige stappen om tot een snelle oplossing te komen. Hierbij zorg jij er in de eerste plaats voor dat de belangen van onze verzekerden niet in het gedrang komen. Je bent dus een belangrijke tussenpersoon in het beheer van een schadedossier. Je hebt veelvuldige contacten met de makelaars, cliënten, experts en advocaten aan de ene kant en met alle mogelijke tegenpartijen (andere verzekeringsbedrijven, experts, advocaten van de tegenpartij, enz.) aan de andere kant. Duidelijke en snelle communicatie is dan ook van zeer groot belang in de succesvolle afhandeling van een schadedossier.

Profiel

• Bachelor in bedrijfsmanagement met specialisatie in financie-en verzekeringswezen en/of ervaring van 3-5 jaar in een gelijkaardige functie.
• Talenkennis : Nederlands.
• Overtuigend "communicator" die graag gebruik maakt van de telefoon en die daarnaast zijn
• vlotte pen aanwendt om brieven of mails te schrijven.
• Enige commerciële feeling is belangrijk want er zijn veelvuldige contacten met onze cliënten (verzekerden en makelaars).
• Pro-actief met zin voor initiatief en nieuwe uitdagingen.
• Vlot kunnen werken met MS-Office Excel, Word) en MS-Outlook is absoluut noodzakelijk.

Aanbod

- Een aangename werksfeer, in een bedrijf op mensenmaat, een toekomstgerichte KMO.
- Een jong en dynamisch team, agile, motor voor veranderingen.
- Een sterke opleiding in Rechtsbijstandsverzekeringen.
- Een aantrekkelijk loon en arbeidsvoorwaarden met extra-legale voordelen.
- Een participatieve bedrijfscultuur waar de menselijke aspecten en het evenwicht privé-werk erkend worden als belangrijk.
- Een aangename werkomgeving, centraal gelegen in Brussel, dichtbij openbaar vervoer, fitness zaal en andere faciliteiten zijn beschikbaar in het gebouw zelf.

Internal sales


ARAG SE, één van de belangrijkste gespecialiseerde rechtsbijstandsverzekeraars, is ruim 80 jaar actief op internationaal niveau en beschikt over niet minder dat 19 zetels in Europa, de Verenigde Staten en Canada.

ARAG heeft de ambitie om de Belgische burger op elk moment van zijn leven te beschermen door hem te informeren over de juridische aspecten die van invloed kunnen zijn op hem en indien nodig door hem te begeleiden bij het oplossen van een geschil. We zijn op zoek naar mensen die ons kunnen helpen in het realiseren hiervan en dit is voor u een uitgelezen kans om deel uit te maken van een internationaal familiebedrijf.

De Belgische Branch, gelegen in Brussel centrum, is op zoek naar een “Internal Sales” met een focus op klantenservice.


Uw uitdaging


- Als Internal Sales sta je in voor het commerciële beheer van een selectie van makelaars.

- Je bent in staat om je commerciële doelstellingen te realiseren.

- Je koppelt een stevige technische kennis aan je commercieel doorzicht om het vertrouwen van de makelaars in de sector te winnen.

- Als expert in rechtsbijstand ben je een bondgenoot voor jouw business partners en hun medewerkers. Je helpt hen de ARAG oplossingen voor te stellen aan hun klanten.


Uw troeven

- Je bezit een grote commerciële feeling gecombineerd met een oplossingsgerichte geest.

- Je bent pro-actief en hebt zin voor initiatief.

- Commerciële ervaring en affiniteit met de verzekeringssector zijn belangrijke troeven.

- Je legt gemakkelijk contacten en communiceert vlot op alle niveau's.

- Je kan je activiteiten zelfstandig organiseren en bent stressbestendig.

- Je gaat vlot om met moderne communicatiemiddelen.

- Je bent goed 2-talig (NL-FR)


Ons aanbod


- Ruime verantwoordelijkheden in een zeer gevarieerde job

- Een aangename werksfeer in een dynamisch team

- Een doorgedreven opleiding in rechtsbijstandsverzekering

- Een aantrekkelijk salarispakket (vast + variabel) met extra-legale voordelen

Junior Accountant

HET BEDRIJF

ARAG SE is één van de belangrijkste gespecialiseerde rechtsbijstandsverzekeraars, is ruim 80 jaar actief op internationaal niveau en beschikt over niet minder dat 19 zetels in Europa, de Verenigde Staten en Canada.
ARAG heeft de ambitie om de Belgische burger op elk moment van zijn leven te beschermen door hem te informeren over de juridische aspecten die van invloed kunnen zijn op hem en indien nodig door hem te begeleiden bij het oplossen van een geschil. We zijn op zoek naar mensen die ons kunnen helpen in het realiseren hiervan en dit is voor u een uitgelezen kans om deel uit te maken van een internationaal familiebedrijf.
De Belgische Branch, gelegen in Brussel centrum, is op zoek naar een « Junior Accountant » met een focus op klantenservice. Onze Finance team heeft een tijdelijke ondersteuning nodig om de vele uitdagingen aan te gaan en de service naar onze klanten toe te verbeteren.


Functie / Taken

• Verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen vanuit onze klanten per telefoon (informatie over betalingen, reacties op betalingsherinneringen, andere vragen).
• Tijdig beheer van inkomende e-mails, verzamelen van alle relevante informatie om een volledig antwoord aan de klant voor te bereiden.
• Boekhoudkundige opvolging van klant in geschillen (contact met klant, bankafschriften, opvolging van betalingen, klantinformatie).
• Diverse administratieve taken (update van bankrekeningen van klanten, activatie van domiciliëring, opvolging van terugbetalingen).
• Bijdragen aan de automatisering en digitalisering van verschillende processen binnen de boekhouding, identificeren van andere opportuniteiten tot procesverbetering en verbeteringen opvolgen.
• Een kritische en constructieve houding aannemen om het dagelijks werk continu te verbeteren.
• Verrijken en verbeteren van onze klantengegevens (betere klantenservice, bijgewerkte databases).
• Actief deelnemen aan het bereiken van de doelstellingen van het team.


Profile

• Bachelorsdiploma; of gelijkwaardige combinatie van opleiding en ervaring.
• Een eerste ervaring met klantendienst of binnen de verzekeringssector is een pluspunt.
• Klantgericht, proactieve aanpak, identificeert en lost problemen op.
• Sterke soft skills (communicatie, luisteren, empathie) & vlot kunnen communiceren met de telefoon.
• Sterke analytische vaardigheden gecombineerd met openheid voor nieuwe ideeën
• Leergierig met een hoog aanpassingsvermogen in een veranderende omgeving
• Dynamische, gemotiveerde en positieve houding
• Goede teamspeler met een constructieve mindset
• Talen: tweetalig NL / FR
• Basiskennis van MS Office-toepassingen

We bieden u

• Werken in een dynamisch team dat de transformatie naar de toekomst leidt.
• Een participatieve bedrijfscultuur, waarbij menselijke aspecten en de balans tussen werk en privé als zeer belangrijk worden erkend.
• Een tijdelijk contract met de mogelijkheid tot verlenging tot een contract voor onbepaalde duur.
• Een aantrekkelijk salaris en arbeidsvoorwaarden, met extra legale voordelen
• Onze kantoren zijn centraal gelegen in Brussel, dicht bij het openbaar vervoer

Interesse ? Aarzel niet om ons via mail te contacteren naar fabienne.decroos@arag.be

Spontane sollicitatie

Als onderneming met een eigen cultuur past ARAG ook bepaalde basisprincipes toe. Ongeacht de Branch in de verschillende landen waar ARAG actief is, werken wij volgens dezelfde doelstellingen, die bekend staan als de ARAG Essentials. Deze worden hieronder kort toegelicht:

Openheid
Communicatie als kans

- Een open en eerlijke dialoog is erg belangrijk voor ons. We benaderen problemen direct en zoeken samen naar een werkbare oplossing.
- Het internationale karakter van ARAG is een van onze sterke punten. Door openlijk met elkaar te communiceren kunnen we leren om samen sterker te zijn.
- "Eenheid in verscheidenheid" is een belangrijke richtlijn voor ons. We zijn er trots op dat we onder de paraplu van ARAG mensen uit verschillende landen bij elkaar brengen en hen in staat stellen om over de landsgrenzen heen uitstekend samen te werken.
- We zien elke verandering als een kans. Wij staan open voor nieuwe ideeën en ontwikkelingen en kunnen daar snel en flexibel op reageren. Onze organisatie kan alleen groeien en verbeteren als we verandering accepteren.

Baanbrekende geest
Zoeken naar vooruitgang

- Ten tijde van de oprichting in 1935 was ARAG een pionier op het gebied van rechtsbijstandverzekeringen, omdat het alle burgers voor het eerst in de geschiedenis in staat stelde hun rechten te doen gelden, ongeacht hun financiële situatie.
- Deze pioniersgeest onderscheidt ons vandaag de dag nog steeds. Het is met passie en betrokkenheid dat we nieuwe producten en diensten ontwikkelen die voldoen aan de behoeften van onze klanten.
- Dit maakt ons tot een kwaliteitsvolle en innovatieve verzekeraar in elke markt. We proberen voortdurend te verbeteren en weigeren te rusten op wat we in het verleden hebben bereikt.
- Het betreden van nieuwe markten maakt deel uit van de charme van het ondernemerschap. Wij overtuigen door de kwaliteit van onze dienstverlening en het innovatieve karakter van onze producten, waardoor onze klanten zeer loyaal zijn.

Helderziendheid
Verder kijken dan de volgende dag

- Wij bereiden ARAG voor op de toekomst, met bijzondere nadruk op het behoud van onze onafhankelijkheid en financiële kracht.
- De groep is de laatste jaren dan ook aanzienlijk veranderd. Onze bereidheid om verandering te accepteren is een van onze grote krachten. Als onafhankelijk familiebedrijf kunnen we plannen maken voor de lange termijn en een duurzame strategie implementeren.
- Wij vervullen onze maatschappelijke verantwoordelijkheid in het kader van een duurzaam en verantwoord beheer.
- Onze innovatieve producten houden ons een stap voor op de concurrentie. Een korte rapportagelijn en nauwe banden met onze internationale eenheden stellen ons in staat om snel, direct en flexibel te reageren op verschillende ontwikkelingen in de economie, de maatschappij en de markten.

Discipline
Succes door professionaliteit

- ARAG is een familiebedrijf en een veeleisende werkgever. Wij verwachten van onze medewerkers een hoge mate van betrokkenheid, kwaliteit en prestatie. In ruil daarvoor biedt onze groep een diverse en gevarieerde werkomgeving.
- De behoeften en verwachtingen van onze klanten staan centraal. We staan dus altijd klaar om te luisteren en te helpen door attent en behulpzaam te zijn, waar en wanneer dan ook.
- We leggen ook grote nadruk op efficiëntie en kostenbewustzijn. Om onze groei- en winstdoelstellingen te bereiken, analyseren en meten we voortdurend onze prestaties.
- Onze acties worden gekenmerkt door een hoge mate van professionaliteit. We houden ons altijd aan afspraken en deadlines.

Dynamiek
Het vrijgeven van energie

- We zijn resultaatgericht, vastberaden en volhardend. Initiatieven nemen in het belang van onze klanten en onze organisatie is een van onze grootste troeven.
- De teamgeest - vooral over de nationale grenzen heen - is voor ons van het grootste belang. We kunnen veel van elkaar leren en geweldige dingen bereiken door nauw samen te werken.
- Van ieder individu wordt verwacht dat hij of zij zijn of haar vaardigheden en talenten inzet ten behoeve van de productieve gemeenschap. Ieder individu is in staat om iets te bereiken en persoonlijk initiatief is altijd welkom, omdat goede ideeën en de moed om "buiten de gebaande paden te denken" ons af en toe helpen om vooruit te komen.
- We stellen allemaal onze persoonlijke en professionele ontwikkeling ten dienste van onze organisatie.

Fair-play
Respectvolle interactie

We accepteren culturele verschillen en zien ze als een bron van wederzijdse verrijking. We leren van elkaar en benaderen elkaar openlijk.
- Barrières kunnen gemakkelijk worden overwonnen door het tonen van wederzijds begrip, toegankelijkheid en goodwill.
- Gelijke kansen op professionele ontwikkeling zijn voor ons vanzelfsprekend. Ongeacht de specifieke professionele context - functie, werkplek, verantwoordelijkheden bijvoorbeeld - en persoonlijke omstandigheden, zoals burgerlijke staat, sociale achtergrond of opleidingsniveau, krijgen alle werknemers dezelfde kansen. Er wordt geen rekening gehouden met geslacht en leeftijd bij het overwegen van mogelijkheden voor zelfontplooiing.
- Een goede balans tussen werk en privéleven is voor ARAG essentieel.

Als u zich met deze doelstellingen identificeert, ontvangen wij graag uw spontane sollicitatie. Stuur uw CV en sollicitatiebrief met de ARAG Essentials. Vertel ons hoe u bij ARAG past en wat u voor het bedrijf kunt betekenen