Ons bedrijf maakt er een erezaak van om uw vertrouwde partner te zijn.

Wij streven naar excellentie op het vlak van onze dienstverlening, gaande van de productie van uw contract tot het schadebeheer, alsmede het juridisch advies in het kader van onze Legal Helpline.

Dit neemt niet weg dat onze dienstverlening nog steeds verbeterd kan worden. Daarom leggen wij graag ons oor te luisteren indien u een bepaald probleem zou ondervinden met ons bedrijf.

Er werd speciaal een dienst in het leven geroepen die verantwoordelijk is voor de kwaliteitscontrole en het intern klachtenbeheer om uw klacht te beantwoorden of u gewoonweg te woord te staan bij ontevredenheid. U kan deze dienst bereiken via mail door een mail te sturen naar qualitycontrol@arag.be.

Binnen de kortste tijd zal u een antwoord krijgen met het oog op een oplossing voor uw probleem.

Aarzel niet om ons te contacteren. Wij willen niets liever dan u tevreden stellen en onze dienstverlening verbeteren!

Voorts kan ook de Ombudsman van de Verzekeringen tussenkomen indien er geen oplossing kon gevonden worden met onze interne dienst of indien u een probleem zou hebben met een andere verzekeraar.

De Ombudsman van de Verzekeringen is een externe en officiële bemiddelingsdienst die is opgericht door ASSURALIA (beroepsvereniging van de verzekeringsondernemingen), die optreedt bij verzekeringsgeschillen. Sinds 2015 is de Ombudsman wettelijk erkend als gekwalificeerde entiteit om consumentenklachten te behandelen.

De Ombudsman behandelt klachten in alle verzekeringssectoren (BA, auto, rechtsbijstand, levensverzekeringen, arbeidsongevallen, brand, hospitalisatie, …).

Aarzel niet om de website www.ombudsman.as te raadplegen voor alle nuttige informatie.

Arag,
Uw vertrouwde partner

COOKIES OP ARAG.BE

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, gebruiken wij verschillende soorten cookies. U vindt alle informatie, ook over de mogelijkheden om deze te blokkeren, in de tekst over ons vertrouwelijkheidsbeleid.