Co-creatie loont!

Wist u dat de Belgische consument tevredener is over de financiële sector dan 2 jaar geleden? Dit is in ieder geval wel naar voren gekomen uit een scorebord dat de Europese Commissie recent heeft gepresenteerd.

Helaas blijkt uit het onderzoek wel dat over het algemeen wij Belgen minder tevreden zijn geworden over consumentendiensten. Juist om die reden heeft ARAG recent met een groep makelaars samen gezeten om open en eerlijk te spreken over onze business: hoe gaat het nu en hoe zal het in de toekomst gaan? Wat verwachten onze klanten? Waar moeten verzekeraars rekening mee houden? Hoe blijven we relevant en aansluiten bij de wensen en noden van onze klant?

ARAG België is dit jaar vol in beweging en deze trend zal ook in 2017 voortgezet worden. De ontwikkeling van een nieuwe manier van verzekeren bij ARAG is in volle gang. Om dit op een correcte manier te kunnen doen hebben wij hier ook de mening en input van onze makelaar nodig. Parallel is er ook een enquête onder een groep eindklanten uitgevoerd. Op deze manier denken wij bij ARAG op een klantgerichte manier die services en oplossingen te kunnen bieden die onze klant nodig heeft.

Arag,
Uw vertrouwde partner

 

Bron: http://www.knack.be/s/r/c/748921

COOKIES OP ARAG.BE

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, gebruiken wij verschillende soorten cookies. U vindt alle informatie, ook over de mogelijkheden om deze te blokkeren, in de tekst over ons vertrouwelijkheidsbeleid.